نیکانیکا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نیکای نازم

۱۳ ماهګی عشق مامان

1392/6/25 15:33
نویسنده : نسرین
1,565 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان در عرض یک ماه گذشته خیلی بزرگ شدی و معنی خیلی چیزارو میفهمی . یاد گرفتی که با اسباب بازیات بازی کنی مخصوصا بازی با لگو رو خیلی دوست داری هنوز بلد نیستی روی هم بچینی .من میچینم و تو خراب میکنی و برای خودت دست میزنی خخخخخخخخخخخخ

تا چشمت به کفشات میوفته میاری و میشینی و میگی: بام دد یعنی کفشامو پام کن بریم ددر.

چند تا عکس از این روزهای نیکا جونی:

نیکا جونم توپ بازی از بازیای مورد علاقه ته و تا پات به توپ میخوره دست میزنی و خودتو تشویق میکنی نیشخند

لباسهای ما این روزا هر سری 2 یا 3 دور شسته میشن با تشکر از نیکا خانوماوه

آخ جووووووون ماکارونییییییییییییییییییییییییییخوشمزه

لگو بازییییییییی

آفرین دخترم که بعد از بازی لگو هاتو میریزی توی جعبه ش

بازی فکری برای کودکان یک و نیم تا پنج سال خنده

نیکا جونم دیگه خسته شده از این همه بازی فکری نیشخند

اینجا هم مامانی سر بسرت گذاشته چون میخاست ظرفارو بشوره و شما نمیزاشتی خلاصه  یه نیم ساعتی دنبال کلیپس گشتی خخخخخخخخخخخخخ

اینم هاپوی محبوب نیکا که بلدی صداشم در بیاری هاپ هاپ

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

رها
26 شهریور 92 0:35
نیکا جونم خوشگلم دختربازیگوش باهوشم دوست دارم خاله جون خیلی بامزه شددددددی ماشالااااااااااااااا
نازگل(مامی آنیتا)
26 شهریور 92 16:04
الهی قربون این عروسک خوشگل و خوش پوشششششششششش
مامان نازنین
27 شهریور 92 23:23
ای جوووووووووووووووونم ماشالا چقد بزرگ و خانوم شده نسرین جون از طرف من حسابییییییییی ببوسش
مامان دنیز
1 مهر 92 1:05
وای دلم میخاد اون عکست که هاپو تو بغلته رو بخورممممممممممممممممممممم اینقدر با نمکی تو این عکست
منیره
2 مهر 92 1:27
هزار تا لایک
جیران بخشنده
8 مهر 92 14:21
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی که با وب نیکا جون اشنا شدم دخترتون خیلی نازه
مامان پویان و آیسان
7 آبان 92 20:24
عششششششق نازم مامان اذیتش نکن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیکای نازم می باشد