نیکانیکا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نیکای نازم

15 ماهگی قلب مامان

1392/8/22 14:47
نویسنده : نسرین
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

نیکا جونم 15 ماهگیت مبارک.

عزیز مامان این چند وقت اصلا فرصت نکردم از شیرین کاریات عکس بزارم وبنویسم چون خیلی درگیر جمع کردن وسایل خونه هستم .آخه قراره تا آخر این ماه بریم خونه ی جدید. هورااااااااااااا

روزا من مشغول کارم و نیکا جون هم مشغول لگو بازی . دیگه یاد گرفتی لگوهارو روی هم بچینی .آفرین عشقم.تشویق

حالا عکس

 

نیکا جون در حال عبادت قلب

نیکا جون در حال دمپایی سواری  تا نیوفتی و با کله نری تو میز ول نمیکنی نیشخند

وینگیل وینگیل مامان

اینم شال و کلاه جدید نیکا که باهاش خیلیییییییییییییییییییی خوردنی میشی . با تشکر از خاله رهاقلب

مطابق معمول نیکا جلوی آینه یعنی جورابم که پات میکنم میری خودتو نگاه میکنی و لبخند میزنی.نیشخند

اینم یه عکس با هاپوووووووووو

اوفففففففففففففف اینم وضعیت خونه ی ما .

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامانه بهار
22 آبان 92 12:33
15 ماهگیت مبارک خانومی ماشالله خدا حفظت کنه خوشگل خانومممممممم
خاله شبنم
22 آبان 92 12:36
ای جان دمپایی سواری شوووو نی نیه دوست داشتنی ای دارین خدا حفظش کنه ایشالا ایشالا بزودی خونه تون از این وضعیت در بیاد
جیران بخشنده
25 آبان 92 15:01
15 ماهگیت مبااااااارک عزییییزم
مامان پویان و آیسان
27 آبان 92 18:29
ای جووون چقدر شما نی نی ها کاراتون شبیه همه دمپایی مامانو پوشیدن عسیسسسسسسسسم خیلی دوست دارم
دختر دایی ادا
1 آذر 92 17:59
نیکا جون 15 ماهگیت مبارک
ساناز
18 آذر 92 2:31
عزیزم چه خوشگل شدی امیدوارم هر جا میری خوش باشی به وبلاگ حلما هم سر بزنید
مامان دنیز
2 دی 92 19:15
جونم دختر باهوش که بلدی لگوهاتو بچینی رو هم
مامان نازنین
9 بهمن 92 1:08
نسرین جون یه نیگا به تاریخ آخرین پست وبلاگ بنداز...دلم برا دخملی تنگ شده خو بیا دیگه خسته اسباب کشی نباشی بانووووووو زودی با عکسای دخملی بیا و از دلتنگی درمون بیار
مامان پویان و آیسان
29 بهمن 92 12:02
مامانی وب دخترمو اپ کن 3 ماهه گذشته
سحر
2 اسفند 92 20:26
سلام عزیز دلم فدات بشم که اندازه ى دنىا دوست دارم نىکا جون خاله سحر تو تمام مراحلى که تو دل مامامت بودى باهات بودم انشاالله که زنده باشى هر روز که بزرگنر مىشى نازتر مىشى
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیکای نازم می باشد