نیکانیکا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

نیکای نازم

نیکای ده ماهه

1392/3/18 20:40
نویسنده : نسرین
1,878 بازدید
اشتراک گذاری

نیکای عزیزم ده ماهگیت مبارک.

البته امروز هیجدهم خرداده و پریروز شما ده ماهه شدی ولی خیلی سرم شلوغ بود و نشد همون روز وبلاگت رو آپ کنم نیکا جونم دیگه این روزا در مرحله ی وروجکی بسر میبری و من دائما دنبالتم تا یه لحظه ازت چشم بر میدارم گمت میکنم و معمولا یا  پشت مبل در حال در آوردن خاک گلدونی یا پشت اپن که داری از صندلی بالا میکشی .بعدشم به قول خاله رویا مامان سارا جونی من ساعتگرد خونه رو مرتب میکنم و تو پادساعتگرد بهم میریزی .اوه

جدیدا با دست گرفتن از وسایل بلند میشی و حدودا 20-30 ثانیه بی کمک وایمیستی.

بعضی از کلماتی که میگی: به به - د د - آیدا - به لالا هم میگی یایا نیشخند

اینم دختر دایی آیداس در حال سنتور زدن و اینم نیکا

عکسای این روزای نیکا جونی:

 

این نحوه ی جدید خابیدن نیکا خانومه نیشخندرختخوابتم اولش مرتبه بعد با چرخش شما اونم می چرخه.

هر روز صبح هم که از خواب بیدار میشی اول باید یه بار این گلدونو بندازی که خیالت راحت بشه و اگه بلندش کنم دوباره بااااااااااید بندازیش وگرنه کاری به کارش نداری خخخخخخخخخخخ

نیکا در حال خوردن گیلااااااااااااااااااااااس خنده

اینم از ایستادن نیکا جووووووووووووووووووووووووووووون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نگین مامان پارمین
18 خرداد 92 22:43
ای جون نیکا خوشگل خاله تو هم مثل پارمین عاشق این مدل گلدونی ما هم یه دونه ازینا داریم که پارمین چپه میکنه
نازنین(مامان پارمین)
18 خرداد 92 23:10
ای جونم دخمل زرنگ قبون اون گیلاس خوردنت بشم من پارمینم دقیقا" شکل نیکا میخوابه
رها
18 خرداد 92 23:16
جووووونم نیکای زرنگ من قربونت اون خوشمزگیات برم من بوسووووووووووبده خاله
الناز
18 خرداد 92 23:34
ای قربون اون خوابیدن و گیلاس خوردنت برم من عشقم
رویاا
19 خرداد 92 4:00
قربون پاهای کوچولوت بشم ...امیدوارم زودتر بزرگ بشی و با اون قدم های کوچولوت ،تند و تند از پله های سعادت و سلامت و خوشبختی بری بالااااااااااااا....هی بری بالا..هی بری بالا تــــــــــــــــــــــــــا قله....
منیره
21 خرداد 92 0:24
یعنی من هر دفعه میام لباسای نیکا رو می بینم کلی لذت می برما خودشم که هزار ماشالا...
مامی آنیتا(نازگل)
24 خرداد 92 13:10
عزیز دلم چقدر خوشمزه گیلاس میخوری خاله جون آنیتا هم این مدلی میخوابه
سپید(مامان یونا)
25 خرداد 92 12:25
ماشاللههههههه وایمیستی جیگررررررررر؟؟؟ هزار ماشالله عسل خانووووم
مامان دنیز
27 خرداد 92 23:41
بلاچهههههههههههههههههه گیلاس خوردنشووووووووووووووو
نازنین مامان فاطمه
29 خرداد 92 19:40
عزیز دلمی نیکا جونمممم قربونت برم با خنده و نگاههای خوشملت عسلم
زينب
22 مرداد 92 12:23
الهي قربوونش برم اين نيكا چقدر نازنينه كاراش عين كيارشه خدا همه ني ني ها رو حفظ كنه نيكا جونم هم خدانگه هش داره شيطون بلا رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیکای نازم می باشد