نیکانیکا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

نیکای نازم

9 ماهگی

1392/2/16 22:15
نویسنده : نسرین
826 بازدید
اشتراک گذاری

نیکا جونم سلام

عزیز قشنگم امروز 9 ماهه شدی و وارد ماه دهم زندگیت شدی . 9 ماه با تو مثل برق و باد گذشت و هر روزش یه چیز جدید داشت  و یه لذت تازه برای ما .

نیکا الان یه دندون داری.

با دست گرفتن به مبل و گاز و ماشین  لباس شویی و میز و..... روی زانوهات بلند میشی  و ذوق می کنی و یه دستتو ول میکنی و بعضی وقتا ولو میشی روی زمین اونموقع دو حالت پیش میاد :

اگه نگات کنیم گریه میکنی ولی اگه نگات نکنیم دوباره بلند میشی.

دس دسی میکنی.

از دیشب بای بای کردن  یاد گرفتی.

روروئک سوار میشی و سی دی بیبی انیشتین میبینی و همچون بابایی میخخخخخخخخخخخخخ تی وی میشی.

ضمنا اسباب بازی مورد علاقه ت بطری نوشابه س خخخخخخخخخخخخخخ.

اینم چند تا از عکسای این چند روز اخیر:

 

 

 

 

 

اینجا مکان سقوط آزاد نیکا خانوم  .یعنی از این پله که رد میشی همون وسط مسطا میشینی و با کله برمیگردی توی هال نیشخند

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

فائزه مامان دانیال
16 اردیبهشت 92 22:23
ماشالا به نیکا خانم ... چه کارهای خوبی یاد گرفتی! دانیال هم قوطی نوشابه خیلی دوست داره ... نمیدونم چه جذابیتی داره؟؟؟؟؟
رویا
16 اردیبهشت 92 22:32
چه دختر نازی داری...دختر طنازی داری...
جمشید
16 اردیبهشت 92 23:57
بابایی جون تیریک میگم وارد 10 ماهگی شدی من و مامانت خیلی خوشحالیم ایشالله هر روز از روز قبل با مزه تر و خندون تر ببینیمت هستی بابا
رها
17 اردیبهشت 92 0:59
ماشالاااااااااااااااااااااابه این گل دختری به به چقدر رنگ ابی به شما میاد ماشالااااااااااااا چه شیطونی شدی دختر زیباااااااااااااااااااااا
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
17 اردیبهشت 92 1:04
ســــــلام نیکا جونم قربونتـــــــ برم من عزیز دلم خیلی دوستــــــ دارم میبوسمتـــــ
مامان دنیز
17 اردیبهشت 92 1:17
قربون تو دختر ناز و خوشگل بش من
ايدا(دختر دايي جون فرشيد)
18 اردیبهشت 92 0:05
نيكا جون خيلي ناز شدي دوستت دارم::
ايدا(دختر دايي جون فرشيد)
18 اردیبهشت 92 0:11
نيكا جون خيلي ناز شدي دوستت دارم
مامی آنیتا(نازگل)
20 اردیبهشت 92 23:27
جانمممممممممممم چه دخمل نانازی خاله جون چقدر این لباس آبی بهت میاد خوشتیپ و خوردنی شدی عاشق ژستت تو عکس اولی هستم
سولماز
21 اردیبهشت 92 22:45
ای قربونت برم چقد لباس 4 خونه صورتی بهت میاد جیگر شدی
دایی جون امیر
21 اردیبهشت 92 23:58
قربونت برم نلقی من دوست دارم
آرزو جون
21 اردیبهشت 92 23:59
ماشاله عزیزم چه خوشگله
الناز مامان ارمیتا
22 اردیبهشت 92 19:40
خوشگللللللللللللللللللللللللللللللللل
الناز(سیندرلا)
3 خرداد 92 19:59
ای جوووونم چه نی نی ناززززی پیرهن چهارخونه قرمزش چقدبهش میاادخداحفظت کنه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیکای نازم می باشد